Alla inlägg den 14 april 2010

Av Therese Molin - 14 april 2010 10:57

Jag blir så glad av detta väder solen skiner och allt känns underbart.

Det är så härligt att det börjar bli vår nu. Längar till sommaren så cassandra kan ligga i gräset och rulla och krypa när hon klarar det :P hehe

Hoppas att jag får min lägenhet snart, vill så gärna flytta.

Man kan verkligen röra sig mycket mer inne i stan än på landet.

Jag har ju bott på landet sen jag föddes, längtar till staden. :)

Har möte med soc idag, hoppas dom hittat något, annars ska jag ringa på lägenheten jag hittade på blocket :)

Puss & Kram


Av Therese Molin - 14 april 2010 08:50

[ ] Du har en pojkvän.
[x] Du har ett eget rum.
[x] Du har en mobil.
[x] Du har en iPod/MP3 spelare.
[ ] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[ ] Du har fler än 2 bästa vänner.
[] Det finns en pool i din gård.
[x] Du klär dig som du vill.
[x] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[x] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[ ] Du har aldrig blivit nedslagen.
[x] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden
[x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[x] Ditt rum är stort nog för dig.
[ ] Människor använder dig inte för den du är.
[ ] Du har varit på konserter.
[ ] Du samlar på något normalt.
[ ] Du längtar till skolan.
[x] Du önskar inte att du var någon annan.
[ ] Du spelar någon sport.
[ ] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.
[ ] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[ ] Du är nöjd med ditt utseende.
[ ] Du har inget självförtroende alls.
[ ] Du har aldrig fått IG.
[ ] Du vet vad som händer i världen.
[x] Du bryr dig om folk.
[x] Du är nöjd med ditt liv.
[x] Du kan mer än ett språk.
[x] Du har ett smeknamn.
[x] Du har ett husdjur.
[ ] Du kan hela orden från 10 låtar.
[x] Du har inga “fiender”.
[x] Du är en ganska snäll person.


Jadu, vad blir detta?

Cassandra ligger just nu & sover min lilla plutt. Hon är ännu lite snorig.

men det går över snart hoppas jag.

Hittade en lägenhet på blocket, inflyttning omgående <3

Skall be soc kolla upp vad det är för folk som hyr ut den så det inte är några knäppgökar :P

Jag kom just på att mitt liv har då aldrig varit bättre än vad det är nu.

Jag älskar mitt liv. :)

Puss & Kram Therese & Cassandra

Av Therese Molin - 14 april 2010 08:02

Sitter hemma vid Mamma, skall åka till eskelhem om ett par timmar och ha möte.

Men vi får väl se hur det går. Hoppas dom hört något om lägenhet. Men det har dom väl inte. Men hoppas kan man alltid göra :)

Nej nu ska jag prata med mamma :P

Höres senare.

Puss & Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards