Alla inlägg den 12 april 2010

Av Therese Molin - 12 april 2010 17:38

Åh, jag är så trött på honom.

Att han inte förstår att han har en dotter. Jag kan ju inte sluta att höra av mig till honom. Är kärlek så här svårt? Hjälp mig någon att kunna släppa taget om Robert och gå vidare.

Blir galen.

Gråter tamefan varje kväll innan jag somnar pga honom :(

Av Therese Molin - 12 april 2010 11:43

Jag är så otroligt glad över dig Cassandra Emma-Maria Hansson Molin.

Du är verkligen allt jag någonsin önskat, allt i en liten kropp på nästan 6000 G.

Helt otroligt att en sån liten tjej kan inne hålla så mycket underbart.

Alla säger att deras barn är deras stjärnor, men du Cassandra du är min måne. Det finns så otroligt många stjärnor men bara en måne.För mig är du verkligen den ända.

Killar behöver jag inte, för jag har dej.

 Att bli mamma var verkligen det bästa som kunde hända mig.

Jag trodde att det skulle vara jobbigt och tröttsamt.

Men det är allt förutom de.

Visst det finns vissa dagar då du är ledsen och trött och man önskar bara att du skulle sluta gråta. Men oftast är det mysigt att få gå med dig i famnen och trösta dig och bara känna närheten.

Du är mitt allt Cassandra.

Mamma älskar dej över helt sitt hjärta. <3

4 Januari 2010 16.47 mitt liv blev underbart. <3

Av Therese Molin - 12 april 2010 09:44

Åh, nu vill man bara börja träna bort alla gravidkilon som blev över :P

Men har man så mycket tid? Nej jag har nog inte det.

Landet är ju inte så kul och gå promenader på, går man samma väg varje dag.

oj man kan se en ny bil typ ibland :P


Cassandra är nu 3 månader gamal, min lilla tjej börjar bli stor :(

Men Men, det tillhör :P Men det går alldeles för fort .

Jag vet faktiskt inte hur mkt jag kommer att skriva här.

Jag är ju så dåligt på att komma ihåg att jag har blogg :P

Men får försöka. :)


NU ska jag ha ett möte, sen åker jag nog hem till min lilla mamma.

Cassandra tycker om att vara vid sin mormor, och jag gillar att vara med min mamma.


Ingenting om Robert i detta inlägg men det kommer väl säkert dagar då jag avreagerar mig på bloggen :)


Hörs senare.

Puss& Kram Therese Och lilla Cassandra

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards